Adaptační kurz

Tento rok trval adaptační kurz čtyři dny od 1.9 do 4.9. Byl to zajímavý pobyt plný překvapení a zábavy.
V první školní den jsme se všichni sešli na jednu hodinu ve škole a probrali jsme školní řád a takové ty základní věci. Po této úvodní hodině nás propustili s tím, že v 11:30 máme mít sraz na nádraží. Cesta vlakem na místo byla vcelku nezajímavá, a tak ji tu nebudu sáhodlouze popisovat. Po pří jezdu na místo jsme zjistili, že vlakové nádraží je od místa ubytování vzdáleno cca 2 km, které jsme museli s batohy na zádech ujít.
Po příchodu na hotel a rozdělení se do pokojů pro nás byl připraven program. Bylo to jakési rozdělení do týmu a začátek soutěže. Na večer jsme utvořili kolečko a pan učitel řekl:”Abyste se lépe poznali, každý si před své jméno vymyslí přídavné jméno začínající stejným písmenem.” Bylo to zajímavé a docela zábavné. Toto byla poslední akce dne a po večerce všichni zalezli do postele a šli spát.
Druhý den začal budíčkem v 7:00 a rozcvičkou. Poté následovala snídaně a opět soutěže ať už sportovně, ve kterých náš tým exceloval, tak i vědomostně založené. Takto vlastně probíhal každý den.
Čtvrtý den propršel, a tak jsme ho celý až do odjezdu strávili v jídelně. Těsně před odjezdem jsme ještě navštívili elektrárnu, kde jsme viděli spoustu zajímavých věcí. Cesta vlakem zpátky byla zajímavější, jelikož jsem se já s pár kámoši dostal do 1. třídy, alespoň do té doby než nás odsud vyhnal revizor. Po příjezdu se všichni rozprchli domů.
Byl to zajímavě strávený začátek školního roku. Dle mého soudu to bylo rozhodně lepší než sedět ve třídě. Zkrátka byl to mazec!!!!!
David Jindrle 1.DNI

Bakaláři
Obědy
Pod povrchem
Časopis Žižkovi Voči Dreamspark
Youtube
Bakaláři Obědy Pod povrchem Časopis Žižkovi Voči Dreamspark Email Facebook Youtube